DET BÖRJAR BRINNA I KNUTARNA NU..

Alltså det är ganska mycket på gång här borta. Jag lever dock, men inte så mkt tid över till att blogga :) Det är söndag idag, i fredags morse (05:45) skjutsade jag mamman till flygplatsen. I fredags eftermiddag hämtade jag den nya au pairen... Japp, så nu är det Andrea, kidsen och jag en vecka. Än så länge har allt gått vägen. Vi har tom fått god middag a la emelie två dagar i rad :)

Ni kan ju förstå att jag hade fullt upp med att flytta alla mina saker upp till gästrummet. Och inte är det ngn ide att vara ute i god tid :P kl 12:30 i fredags började jag i all hast packa ihop mina saker för att bära upp de till gästrummet. Vid två tiden var jag klar och en aning försenad till skolan för att hämta upp Savy. Men men jag gjorde det :)

Dock har jag sjuuukt mkt saker! För att kortfatta lite gott så har jag 2 väskor och ett handbaggage fullpackade med kläder. Sedan två ikea kassar fulla med prylar och skit som jag inte vet vart de kommer ifrån. Jag står mellan valet och kvalet om jag skall köpa en till väska eller inte. Men hur sjutton förflyttar man sig framåt med tre resväskor, ett handbaggage (rullväska) och en dataväska?


Nu är det dags att skjutsa Savy till kyrkan, jobbar mest hela tiden nu ;) Blir lite mer uppdatering senare. Tjingeling!

Btw så hade vi 20 grader och sol i fredags! I februari!! helt sjukt :P



En bild från i veckan... ni kan ju gissa när och vart den är tagen :)


Kommentarer
Postat av: sofie

Emelie!

Vet vad du menar med mycket packning!! Hade 4 resväskor(två med hjul) och ett handbagage(rullväska) och handväska, men tänk på att det finns vagnar att låna på flygplatsen!! Det underlättar!!

2011-02-22 @ 11:08:39
URL: http://aasesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0