NÅGOT MÅSTE VARA FEL!

Nu på senaste har vi i stort sett bara haft en bil, trucken.. Med tanke på all snö och det faktum att bilförarna i maryland vägrar att köra med vinterdäck gör det livsfarligt att vara ute i trafiken. (Okej om man själv kan köra ansvarsfullt, men tänk på alla andra som bara tutar och kör). Så jag bestämde mig i lördags för att hänga med på alla deras små aktiviteter. Oftast brukar det nämligen vara aktiviteter samtidigt på lördagsmorgonen så att ja skjutsat lite och mamman lite. Men nu löste det sig bra och jag körde runt i trucken.

Början med lillkillens basket.



Sedan efter ungefär halva skjutsade jag So till dansen och kom tillbaka för att hämta resten. Då begav vi oss, japp alla fyra, till gymmet. Efter det hann vi hem och duschade innan vi tog bilen och åt lunch på restaurang. Jag hade tyvärr inte med mig kameran in, och det var himla synd det, för min mat var nämligen supergod! Jag åt en sallad, the woodfire sallad med, hör och häpna, wood grilled salmon. - Och jag älskade det! Nu kan man ju börja fundera på allvar om det är ngt fel på mig. Men jag riktigt njöt av att äta fisk.. jisses. Jag börjar dock inse att Lax är väldigt gott ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0