PANNKAKOR

Vi börjar med idag :) Efter en liten halvstressig morgon bar det av till gymmet där jag mötte upp Elin. Sedan susade jag fram i audin på den roliga kringelikrokvägen till Josefins hus där vi spelade plump och gjorde svenska pannkakor. Det blir aldrig fel med svenska pannkakor :) Så gott!





Vi hade en liten show där ett tag som slutade med grädde på golvet. Det var iaf ngn som blev glad åt det :)

Fler och fler saker börjar faktiskt lösa sig nu. Jag kommer ha min hej då middag på onsdag om en vecka. Hoppas hoppas att jag kan ha den på Cheesecake factory, men eftersom de inte tar emot bokningar efter halv sex på kvällen så får vi väl se. Förhoppningsvis blir vi ett stort gäng. :) Jag och syster min har även bokat hyrbil idag till vår lilla trip i San diego. Japp det stämmer! :) Vi skall glida runt i San Diego.



Syster och jag hoppas på en sådan bil med fyra dörrar :)

Nu ikväll har det faktiskt varit ganska skönt. Det är inga direkta aktiviteter eftersom So har slutat i kören. Så jag har tid att ta igen lite fix. Tänkt åka till Elin lite senare och se om vi kan boka ngt inför vår lilla trip.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det borde inte gå att misslyckas med pannkakor när man har så mkt frukt och bär att äta till.. Här snöar det igen. Usch. När åker du till San Diego? Möter du Linda där?

2011-02-10 @ 09:43:19
URL: http://nfm.blogg.se/
Postat av: sis

Jag längtar som en tok! Puss på dig sis! <3

2011-02-10 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0