STRÖMAVBROTT OCH SNÖSTORM...

Sen kommer vi till de inlägget som jag faktikst publicerade nyss men som jag tog bort just för att inte blanda ihop ordningen :P

I onsdags blev det strömavbrott.. så klart hade jag bestämt att jag skulle skypa med min lilla syster. Men nu gick det ju inte. Jag skulle precis åka och handla när strömmen gick. Tror pga att en strömkabel gick av precis utanför vårat grannskap. Jag for iaf till affären och hämtade kinamat eftersom vi inte kunde använda köket. Mamman begav sig ut på andra ärenden så det blev jag, kidsen och någon kompis som blev fast här i mörkret. Det var faktiskt inte så farligt som det låter. :)

Det skulle komma en del snö senare på kvällen (ja amerikanarna varnade för snöstorm... tillslut kom det väl ca 1,5 dm). Vi åt kina mat, jag pusslade lite, åt glass och massa annat snacks :). Sedan spelade vi spel bland annat twister. Så vi höll oss varma. Kvällen avslutades med lite skottning och runt halv tio kom strömmen tillbaka.




Vill mest visa hur mysigt det såg ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0