ZOOMZOOMZOOM

Helgen har verkligen gått fort! Och det gör inte att man har mindre saker att ta tag i på måndagen :P Har hållt på hela morgonen nu och försökt jobba ikapp med lite saker. Tänkte försöka åka till gymmet om en liten stund. Jag vet int ehur uppdaterade ni är i amerikansk fotboll, men det var iaf det största eventet ngnsin igår. - Nämligen Super bowl.. Det var en spännande match mellan the Steelers och the Packers. Tillslut vann Packers med 31 - 25. :)


En kort summering: I fredags hade Elin och jag vårt sista träningspass. Sedan blev det svenska pannkakor! :)



En bild då elin inte är på bild :P det är viktigt...



Namnamnam

I lördags åkte vi till the Outlets i Delaware. Var riktigt duktig och köpte bara sockor.. försöker ju spara mina pengar nu. Hittade en väldigt fin ralph tröja dock..



Gucci...



Och igår jobbade jag lite på morgonen, innan det blev au pair möte med skridskoåkning. Med super bowl på kvällen!



Isi och Ronja :)


Nu skall jag ta tag i nästa sak på listan :) Förresten så har jag bara tre veckor kvar.. Det känns konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0