BÄSTA SVÄNGEN HÖKARÄNGEN

Nu skriver ja lite i all hast. Tänk att det har gått en hel månad sedan Christmas day... Men det var inte det jag skulle skriva om. Det har varit ganska mycket på sistone. Nu börjar faktiskt tiden gå fort och jag tänker mer och mer på alla hej dån som jag snart måste ta. Det känns tungt.. Och det finns så mycket saker som jag vill hinna med och göra innan jag åker... Plus att den nya au pairen kommer om mindre än 1 månad... den 18 februari för att vara exakt. Jag kan inte förstå hur lite tid det är kvar. Bland det värsta är väl att ja kommer sakna det här stället när jag väl är hemma i sverige. Just typiskt!

Men idag behöver ja tänka på det. Jag tittade in för att säga att vi skall åka skidor!! Yey! Vi åker iväg över dan och skall komma hem igen ikväll runt fem (så mellantjejen hinner till gitarren...). Jag har nog inte åkt på 2 år. Tänk er vad lång tid. Det är nästan skandal. Och de senaste åren som jag åkt har jag bara åkt två eller tre dagar med skolan.. Ja skämmes.

Hehe så frågan är hur bra jag kan åka idag. Men då tänker jag inte bara på att det var längesen och att jag förmodligen är lite ringrostig. Nää för det mesta är det ju ungefär som att cykla, bara man kommer ihåg att ta det lite lugnt de första åken. Nä det jag mer tänker på är att ja inte vet hur jag skall kunna sluta skratta:P Haha, jag har ju nänligen inte så mycket skidkläder här. Så kommer låna en overall av familjen som är sådär vackert blå-lila.. Jisses säger jag bara :)



Kommentarer
Postat av: Kim

När jag var uppe i vämdalen över jul så var det också 2 år sedan jag stått på brädan. :s

Dålig stil säger jag. Skärpning!

2011-01-25 @ 15:47:17
Postat av: Emma

Outfit-bild emelie, snälla? ;)

2011-01-25 @ 22:15:07
URL: http://nfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0