PANNKAKSTÅRTA

Äntligen blev det dags för pannkakstårta (pancake cake..). Jag och Josse hade försökt få ihop det med tider och dagar bra länge. Så äntligen! Även om jag kom lite sent :P Men jag fick iaf äta tårta och det var väl det som var huvudsaken. Förstår inte att tiden kan gå så fort ibland. Som på förmiddagen när jag skulle åka till Josse.. Nog för at ja precis kom hem från träningen, och skulle duscha och laga lunch. Men så lång tid borde det inte tagit :P Men men! Pannkakstårta kan man ju alltid göra fler gånger ;)

Jag kände mig faktiskt ganska glad på fredagen! Tråkigt nog slutade min fredagskväll i arbete.. Så missade bion som kompisarna gick på. Det var dock skönt att få lägga sig tidigt och sova ut :)





Sedan försökte vi oss på lite jenga (heter det så mån tro). Men det slutade med att vi spelade Yatzeee efter några minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0