SOV DU LILLA VIDEUNG...

Oj, ja är så himla trött så jag vet inte riktigt vart ja skall ta vägen. Har lovat att träna med Elin ikväll så skall åka vilken minut som helst. Hoppas att jag fortf är i liv när jag kommer hem.

Tyvärr måste jag göra er besvikna. Strax innan vi åkte imorse hittade jag ett par extra termobyxor... Så jag tog genast med mig min gula jacka och några säkerhetsnålar (till den trasiga dragkedjan). Så det blev ingen supersnygg lila skidoverall.. Jag kan dock lägga upp en bild på den sen så förstår ni varför jag drog mig lite.

Men en bild på outfiten kan vi ta med iaf! :) Min jacka, So's termobyxer, hyrpjäxpor -skidor - stavar och -hjälm. Tror pappans skidglasögon, mammans vantar och min mössa :) Det löste sig ju ganska bra:)







Det är ju helt otroligt vad roligt det kan vara att åka skidor!! Jag bara älskar det. :D

Ps. En viss person klagade på mina rubriker.. så jag får väl försöka vara lite kreativ. Så bli inte förvånad om rubriken inte har så mkt med texten att göra (Y)


Kommentarer
Postat av: en viss person

sorry..

2011-02-05 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0