UPP OCH NER, NER OCH UPP...

Idag har jag faktiskt mått mycket bättre än vad jag förtjänat. :) Och nu vill ja inte göra mamma och pappa oroliga. Men om man kommer isäng sent av ngn anledning och inte sover så mycket så förväntar man att man inte alltid kan vara på topp dagen efter. Gick och väntade hela dagen på att det bara skulle smälla till och att ja skulle ligga där på golvet. Men det kom aldrig...

Så var det gjort.. Bokat flyg alltså. Den första mars flyger jag till San Diego! :) Yey. Får berätta en annan da vad ja har gjort hela helgen, eller hela förra veckan :P För nu är det hög tid att sova om jag skall orka upp imorn. Tvek på om ja kommer göra det redan nu.



Liten bild på pusslet såhär på kvällskvisten.

Förresten, grisen gal i granens topp. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0